Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Stay Strong ..
Saturday 18 May 2013 • 06:05 • 0 comments




sedang aku t'menung sndri2 d luar, tengok2 bintang.. b'harap aku ada taik bintang jatuh.. dapat jua aku make a wish.. -.-'' tem nie jga, aku t'pikir.. aku nie b'guna ga kaa ?? knpa aku bodoh tul ?? ada ka org syang aku ?? kalau aku mati,cmna tuh r ?? dapat ga ka aku smbng study nant ?? huh, pikiran aku ni bha.. macam2 kan.. -.-''.. maw m'nangis aku, lw pikir semua nie.. ndak aku kuat jalani idup aku sorang2.. aku mahu sokongan dari sme1.. tapi, siapa yg sudi ?? sekarang, aku alone sudah.. lonely balik.. py suda masuk matrik.. mesti dia busy.. tiada masa tuk aku.. yala.. mesti k'idupan sana len kan.. bnyk assignment g kna suh bwt.. pastuh, mybe ada sua kali.. pmpuan laen yang stay d hati dia nant.. kan.. xpa.. yang penting, dia bahagia.. n aku hanya mampu tengok n mnangis smpe mata bengkak.. ''panda eyes'' o.O

spm ndak lama g.. ada 6bulan lebih lagi.. ohmaii~ belum buat pa2 p'sediaan.. takut ok..
start bulan 6 nie, azam ku.. aku mahu start ulangkaji, wat revision, jarang on9, jarang pegang hp.. tahan2 dulu hati.. aku mahu dapat keputusan yang TERBAIK.. n dapat balas jasa parents ku.. kan aku ni kasih susah dorang jak.. so, aku mahu buktikan, aku boleh.. neely can do it.. jyeah!! ''jika kau yakin kau boleh, kau boleh m'lakukan nya''-m'nynyi- haha.

trimas, sudi baca post neely.. c u.. :')



-KATA2 SEMANGAT-

*Semua 'A' bukan mustahil.. tapi, kalau yakin pasti dapat juga..
*Pelajar 'malas' selalu memberi alasan.. pelajar 'rajin' selalu pandai mencari jalan pnyelesaian..
*Jangan bangga dengan kepandaian kamu sekarang, pasti ada hikmah d'sebalik semua itu..





PAST
Hello;
Hi *wave hand* Nel for short. I'm 17 y/o and study at Smk.st.peter. I hate anti-kpop and love my bias. FYI,i'm a lesbian. HAHA. kidding. not funny ok. that's all. daa daa~!
Shout !
<
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • He's leave me.. again..
  • Take Care Daisho !! :')
  • Be myself
  • SPM !
  • Miss You :'(
  • Friendship are Like This
  • Apa Itu Cinta ?
  • 1Years 2Months ♥

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome